Altijd bereikbaar zijn?

Voor je patiënten kan je 24/7, dag en nacht en zelfs in het weekend, bereikbaar zijn met de 24/7 telefoonservice. Uit onderzoek blijkt dat cliënten die geen gehoor of een antwoordapparaat krijgen, sneller geneigd zijn om een andere praktijk te bellen. Daarnaast blijken veel cliënten het hinderlijk te vinden wanneer het zorgproces wordt verstoord door het beantwoorden van de telefoon door hun zorgverlener.

De belangrijkste voordelen:

  • null
    24/7 persoonlijk bereikbaar voor je cliënten
  • null
    Geen abonnementskosten: Je betaalt dus nu alleen gesprekskosten als de telefoon ook werkelijk wordt opgenomen.
  • null
    Flexibel: je bepaalt helemaal zelf wanneer doorschakelen gewenst is en na hoeveel keer overgaan er wordt doorgeschakeld.
  • null
    Van elk gesprek direct een E-mail notificatie in je mailbox.
  • null
    Professioneel: persoonlijke en naar de wensen van jouw praktijk beantwoording door getrainde telefonistes.

Het Resultaat

Bestaande cliënten worden direct telefonisch geholpen. Nieuwe cliënten worden persoonlijk te woord gestaan. Er ontstaat meer rust tijdens het consult of behandeling. Ergernissen van patiënten, omdat de fysio tijdens de behandeling gestoord wordt door de telefoon, worden voorkomen.

Kosten

Tarief Praktijkvoordeel:
€ 1,50 per gesprek (3 minuten), exclusief BTW.

Noot: Reken dit om naar een uurtarief: 20 x € 1,50 = € 30,00 per uur. Dit tarief is inclusief werkgeverslasten, opleidingskosten, vakantiegeld en kerstpakket! 

Wil je ook altijd bereikbaar zijn? Vul dan het onderstaande formulier in.

24/7 telefoonservice aanvragen